پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118109
ائتلاف خاتمي، هاشمي و ناطق نوري در روزنامه هاي زنجيره‌اي+تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1542

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هميشه با روي کار آمدن هر دولت، تلاش ها براي بدست گرفتن مجلس شوراي اسلامي افزايش مي يابد.

شنيده ها حکايت از آن دارد که دولت يازدهم نيز از اين قاعده مستثني نبوده و در اولين روزهاي شروع خود، برنامه ريزي هاي گسترده اي براي در دست گرفتن مجلس بعدي انجام داد.

در اين ميان اصلاح‌طلبان که 8 سال در انزوا به سر مي بردند با تغيير دولت خود را به دولت بسيار نزديک ديده و از اين رو برنامه ريي هاي گسترده براي بدست گرفتن قدرت را آغاز کردند.

به طوري که در هفته اخير، هر روز يک روزنامه اصلاح طلب با چاپ عکس خاتمي، هاشمي و ناطق نوري درکنار يکديگر، آنها را محور ائتلاف اصلاح طلبان براي انتخابات آينده مجلس معرفي کردند.

عناوين اخبار روزنامه ابتکار در روز سه شنبه ?? تير ???? : پاسخ به انتقادات از طرح مجازات وازکتومي؛پايان جنجال «رانت 650 ميليون يورويي» ؛تشکيل جلسه جامعه روحانيت به رياست موحدي کرماني؛شيخوخيت به سبک اصلاح طلبان؛افطار با ستاره هاي ميليوني؛مونولوگ در زمانه عسرت؛انتقاد شديد يک اقتصاددان از وضعيت توليد؛مردم از نمايشگاه هاي طرح ضيافت ناراضي اند؛مخترعاني که به‌دست اختراعاتشان کشته شدند؛تالار شيشه اي در وضعيت قرمز؛خاموشي با چراغ خاموش؛داعش قرائتي ضداسلام است؛واليبال ايران حريف مي طلبد؛خلافت اسلامي؛ توهم جديد داعش؛کارلوس چقدر بايد بگيرد؟ ؛

عناوين اخبار روزنامه آرمان امروز در روز يکشنبه ? تير ???? :  مثلث طلايي بزرگان در انتخابات مجلس؟ ؛ بايد بهشتي‌هاي زمان را حفظ کنيم ؛ جزييات طرح منطقه‌بندي 5 گانه کشور ؛ جيره‌بندي آب در يک قدمي پايتخت ؛ خطري بيخ گوش اصلاح‌طلبان ؛ مردم ناظر بر حکومتند ؛ حوادث عراق، جنگ تروريسم با مخالفان تروريسم است ؛ بسته گيران بهانه مي‌گيرند! ؛ يادداشـت‌هــاي اخـتصـاصـي ؛ عراق تجزيه نمي شود ؛ اصرار آمريکا، انکار ايران ؛ معناي اتهام براندازي چيست؟ ؛ آسيب‌شناسي جريان تندرو ؛ کميته اجرايي خانه احزاب تشکيل مي‌شود ؛ ورود به ماه برکت ؛ 22 تيرماه نشست مشترک دولت و مجلس ؛

روحاني در انتخابات سال 92 توانست با از ميدان به در بردن عارف و انصراف وي رأي اصلاح‌طلبان را نيز به صندوق خود بريزد. از اين رو انتظار اين موضوع مي رفت که از عارف به عنوان بک عنصر و مهره کليدي در دولت يازدهم استفاده شود.

اما پس از انتخابات عارف حتي به سمت رياست يک دانشگاه هم منصوب نشد و اصلاح‌طلبان اطراف وي را خالي کردند و هرکدام براي رسيدن به قدرت تلاش کردند.

اگرچه در ابتدا از عارف به عنوان گزينه اصلي اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي نام برده مي شد؛ اما رسانه هاي اصلاح طلب با چرخشي شديد به يکباره عارف را دور زده و ناطق نوري را مصادره کردند تا بتوانند از اين طريق راي بيشتري را در صندوق راي خود داشته باشند.

عارف نيز در اين مورد بي کار ننشسته و با فعال کردن بنياد اميد ايرانيان، و افتتاح دفاتر استان يآن به دنبال ورود مستقل به عرصه انتخابات است.

بايد نشست و ديد که آيا باز هم عارف در دقايق نهايي خود را فداي ديگران مي کند يا خير؟

منبع:دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html